Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 102-05 z małych maszyn rolniczych, sprzęcie ogrodowym, minikoparkach, miniładowarkach.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 102.05 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego). Uszczelniacz wału Perkins 102-05 o numerach seryjnych Perkins KN.
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins 102-05 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Pomiary prędkości lub przyspieszeń elementów samochodu są niezbędne do sterowania niektórymi jego układami, na przykład przy automatyzacji skrzynek biegów, bądź do sterowania układem przeciwblokującym. W Instytucie Pojazdów Politechniki Łódzkiej zostało opracowane urządzenie pomiarowe umożliwiające pomiary prędkości kątowej, a także dzięki zastosowaniu analogowego układu elektronicznego przyspieszenia kątowego koła jednego samochodu. Jako czujnik zastosowano nadajnik reedukacyjny współpracujący z tarczą zębatą o 120 albo 240 nacięciach, mocowaną do piasty koła jezdnego. Impulsy z czujnika sterują układem, w którym po wzmocnieniu amplitudy (na wzmacniaczu operacyjnym OS 201) wyzwalają multiwibrator monostabilny (T 201; T 202), generujący impulsy stałej szerokości. Na diodzie D 203 uzyskuje się napięcie stałe o wartości proporcjonalnej do prędkości kątowej tarczy. Napięcie to jest wzmacniane na tranzystorze T 203, pracującym w układzie OB. W celu otrzymania sygnału odpowiadającego opóźnieniu kątowemu, napięcie w kolektorze T203 doprowadzone jest do układu różniczkującego, pracującego na obwodzie scalonym OS 301. Efekt różniczkowania otrzymuje się na kondensatorze C 301 i oporności wyjściowej OS 301/2 z uwzględnieniem wzmocnienia układu. Potencjometr R 307 służy do odpowiedniego wysterowania wielkości wyjściowej.