Głowica Perkins 3013 CAT

Głowica silnika Perkins 3013, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, maszynach budowlanych CAT. Głowica Perkins 3013 CAT dostępna od ręki.

Wszystkie głowice do silnika Perkins 3013,  3013C i 3014 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika Perkins 3013 CAT. Oprócz głowicy do silnika Perkins 3013 Caterpillar sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Wagi jednoskładowe umożliwiają zwykle bardziej dokładne mierzenie niż wagi wieloskładowe. Wynika to stąd, że waga jednoskładowa ma niewiele elementów ruchomych, a tym samym w mniejszym stopniu na wyniki pomiarów wpływają straty występujące w poszczególnych węzłach oraz niedokładności wykonania części i niedokładności ich montażu. Zjawisko to utrudnia wykonywanie pomiarów i zmniejsza ich dokładność. Do pomiaru wpływu drobnych zmian konstrukcyjnych modelu na współczynniki aerodynamiczne należy używać wag jedno- lub dwuskładowych. Wagi cięgnowe są stosowane do pomiarów w zakresie małych prędkości strugi powietrza. Cienkie cięgna z drutu stalowego stwarzają mniejsze opory przepływu i w mniejszym stopniu zakłócają opływ powietrza dookoła modelu niż maszty. Wadą cięgien jest skłonność do drgań, zwłaszcza przy dużej prędkości strumienia powietrza. Maszty wag masztowych powinny być należycie oprofilowane i umieszczone w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócały opływ modelu. Zaletą masztów jest ich sztywność i brak skłonności do drgań.