Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Perkins C1.5 CAT, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, maszynach budowlanych CAT. Panewki wału Perkins C1.5 CAT dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Perkins C1.5 Caterpillar mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Perkins C1.5 CAT.
Do wałów korbowych Perkins C1.5 CAT oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Perkins CAT C1.5
- Panewki główne Perkins CAT C1.5
- Pierścienie oporowe Perkins CAT C1.5
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz że…
Odpowiednio stopniując podczas badań długości progów i szybkości jazdy można otrzymać zapisy drgań zarówno mas resorowanych, jak i nieresorowanych, dla częstotliwości wymuszającej zmieniającej się w całym zakresie istotnym w badaniach samochodu, to jest 0-100 Hz. Na podstawie zapisów maksymalnych przyspieszeń i wychyleń można sporządzić charakterystykę drgań samochodu. Charakterystyka taka składa się z wykresów zależności amplitud mas resorowanych i nieresorowanych a także przyspieszeń nadwozia w funkcji częstotliwości drgań wymuszających. Aby uniezależnić przebieg charakterystyki od maksymalnej wysokości progu 2hQ podaje się zwykle zmienność wychyleń i przyspieszeń, odniesionych do tej wysokości.