W ofercie części zamienne silnika Perkins 1006-60 o numerach seryjnych Perkins YG oraz 1006-60 o numerach seryjnych YF. Części Perkins 1006-60, Perkins YF 1006-60S, Perkins YG 1006-60, Perkins YH 1006-60T, Perkins YJ 1006-60TA, Perkins YK 1006-60TW dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 1006-60 takie jak: końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Części zamienne Perkins 1006-60S serii YF
Silniki Perkins 1006-60 serii YG, Perkins 1006-60S serii YF z koparek, koparko-ładowarek JCB, Caterpillar dostępne wszystkie części zamienne. Części Perkins 1006-60 YG, Perkins 1006-60S YF.
Perkins nowa seria 1000:
- Perkins YF 1006-60S
- Perkins YG 1006-60
- Perkins YH 1006-60T
- Perkins YJ 1006-60TA
- Perkins YK 1006-60TW
Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins YG 1006-60 serii 1000 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1006-60S o numerach seryjnych YF oraz Perkins 1006-60 YG.
Zamów u nas części do Perkinsa 1006-60, a dostarczymy Ci je przesyłką kurierską najszybciej jak to możliwe.
Czy wiesz że…
Z obniżeniem się temperatury rośnie więc moment oporowy silnika, maleje natomiast moment elektromagnetyczny rozrusznika, który ma ten silnik uruchomić. Tendencje te są zatem rozbieżne i konieczne jest tu rozwiązanie kompromisowe. Od rozrusznika wymaga się więc w naszych warunkach klimatycznych, aby w temperaturze – 15°C przy lepkości oleju silnikowego v = 2000-2500 mm2/s i akumulatorowe naładowanym w 75f/o nadawał on: silnikowi niskoprężnemu prędkość biegu 50 obr/min po 14 rozruchach, silnikowi wysokoprężnemu prędkość biegu 120 obr/min po 5 rozruchach, przy czym czas trwania jednego rozruchu nie może przekraczać 5 sekund, a przerwa między poszczególnymi rozruchami 60 sekund.