W ofercie części zamienne silnika Perkins 1300 Series, Perkins 1306, Perkins WB 1306-8T, Perkins WC 1306-8TA, Perkins WD 1306-7T, Perkins WE 1306-7TA, Perkins WF 1306-8T NGD, Perkins WG 1306-8TA NGD, Perkins WH 1306-9T NGD, Perkins WJ 1306-9TA NGD. Części Perkins 1300 Series, Perkins 1306 Series dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Perkins 1300 Series:
- Perkins WB 1306-8T
- Perkins WC 1306-8TA
- Perkins WD 1306-7T
- Perkins WE 1306-7TA
- Perkins WF 1306-8T NGD
- Perkins WG 1306-8TA NGD
- Perkins WH 1306-9T NGD
- Perkins WJ 1306-9TA NGD
- Perkins 1306 – 76T
- Perkins 1306 – 76TA
- Perkins 1306 – 9T
- Perkins 1306 – 9TA
- Perkins 1306 – 76TAG
- Perkins 1306 – 8TAG
- Perkins 1306 – 9TAG
- Perkins 1306 – 9TG
- Perkins 1306 – TG
Perkins 1300 Series EDi:
- Perkins WK 1306-E76T
- Perkins WL 1306-E76TA
- Perkins WM 1306-E87T
- Perkins WN 1306-E87TA
- Perkins WP 1306-E76T
- Perkins WQ 1306-E76TA
- Perkins WR 1306-E87T
- Perkins WS 1306-E87TA
- Perkins 1306 – E87TAG
- Perkins 1306 – E87TG
Części zamienne Perkins 1306-8T serii WB
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 1300 Series takie jak: panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, cewki gaszenia, pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Silniki Perkins 1300 Series z koparek, koparko-ładowarek JCB, Caterpillar dostępne wszystkie części zamienne. Posiadamy większość części Perkins 1306-8TA WC – silnika z koparko-ładowarek.
Oprócz części oryginalnych Perkins 1300 Series oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 1306-7TA dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1300 Series.
Czy wiesz że…
Rozruch odbywa się w dwóch fazach, twornik rozrusznika jest w stanie spoczynku nieco wysunięty z przestrzeni między biegunami przez sprężynę zwrotną. Zębnik nie jest zazębiony z wieńcem koła zamachowego. W pierwszej fazie włączenia rozruchu popłynie prąd do uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego górne styki przechylonego mostka zwierającego zamkną się dzięki wciąganiu związanego z nim rdzenia do wnętrza cewki. Przez zamkniętą górną parę styków z akumulatora popłynie prąd do uzwojenia trzymającego i przez masę wróci do źródła, poza tym popłynie do uzwojenia pomocniczego przez twornik i masę do źródła. Strumień biegunów oddziałujących na prąd twornika (w tej fazie stosunkowo niewielki) powoduje powolne obracanie się twornika przy jednoczesnym przesuwaniu się jego w głąb przestrzeni między biegunowej. Z tego względu komutator w tym typie musi być dłuższy niż normalnie. Zębnik wchodzi łagodnie w zazębienie z wieńcem koła zamachowego. Jeżeli nawet ząb zębnika trafi na ząb wieńca, to pod wpływem wytwarzanego momentu obrotowego twornik z zębnikiem zostają przekręcone tak, że ząb zębnika wpada w najbliższą lukę między zębami wieńca. Związana z twornikiem tarcza zwalnia w tym ruchu dźwignię i wskutek tego w końcowym momencie tej fazy włączenia, gdy zębnik zazębiony jest całkowicie z wieńcem koła zamachowego, włączona zostaje druga para (dolna) styków mostka zwierającego i wejścia do uzwojenia głównego biegunów.