Panewki wału Perkins 1006-60

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego PERKINS 1006-60, który znalazł zastosowanie w sprzęcie rolniczym, minikoparkach JCB, Caterpillar. Panewki wału Perkins 1006-60 dostępne od ręki.

Perkins nowa seria 1000:

Perkins YF 1006-60S
Perkins YG 1006-60
Perkins YH 1006-60T
Perkins YJ 1006-60TA
Perkins YK 1006-60TW

UWAGA! Do wszystkich modeli silników PERKINS 1006-60 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału PERKINS 1006-60). Panewki wału Perkins 1006-60 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych PERKINS 1006-60 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe PERKINS 1006-60
  • Panewki główne PERKINS 1006-60
  • Pierścienie oporowe PERKINS 1006-60
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

W przypadku drugim podobną kompensację osiąga się przez zwiększenie energii magnetycznej, kumulowanej w uzwojeniu dodatkowym cewki tak, że zmniejszenie się napięcia akumulatora w czasie rozruchu nie wywiera żadnego wpływu na efektywność zapłonu akumulatorowego. W silnikach niskoprężnych o zapłonie iskrownikowym stosuje się specjalne sprzęgło między wałkiem napędu a wałkiem iskrownika, zwane skoczkiem. Podczas obracania się wału korbowego silnika o pewien kąt, Wirnik iskrownika, zatrzymany przez zapadkę-zatrzask, przekręca się nie- znacznie, napinając w tym czasie sprężynę sprzęgła skokowego. Po osiągnięciu określonego napięcia sprężyna zwalnia nagle mechanizm zatrzaskowy i powoduje gwałtowne przyspieszenie ruchu obrotowego wirnika, co daje w efekcie powstanie w uzwojeniach znacznych sił elektromotorycznych. W ten sposób wyeliminowana zostaje zasadnicza wada zapłonu iskrownikowego przy małych prędkościach obrotowych rozruchu – powstanie niedostatecznej do wywołania zapłonu SEM w uzwojeniu wtórnym. Gdy w uruchomionym silniku zaczyna wzrastać prędkość obrotowa, mechanizm odśrodkowy powoduje zablokowanie sprzęgła i odtąd wirnik iskrownika jest połączony sztywno z wałkiem napędowym.