Korbowód Perkins 1006-6

Korbowód PERKINS 1006-6, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, koparkach, ładowarkach JCB, Caterpillar. Korbowody PERKINS 1006-6 dostępne od ręki.

PERKINS 1006-6 tulejka korbowodu

Tulejka korbowodowa do PERKINS 1006-6

Tulejki korbowodowe do silników PERKINS 1006-6 i innych.

Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.

Oprócz korbowodu do silnika PERKINS 1006-6 z maszyn budowlanych sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Perkins 1006 seria:

Perkins YA 1006-6
Perkins YB 1006-6T
Perkins YC 1006-6T
Perkins YD 1006e-6TW

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Wskutek braku przesłony nie obserwuje się na ekranie pomiarowym przy badaniu reflektora amerykańskiego charakterystycznej granicy światła i cienia po włączeniu świateł mijania. Ponadto promienie odbite przy górnej krawędzi lustra powodowały efekt olśnienia, który wyeliminowano przez wtopienie odpowiednich pryzmatów w krawędzie szyb rozpraszających. W reflektorze amerykańskim uzyskuje się dobre oświetlenie drogi przy świetle mijania, jednakże wywołany przez niego efekt olśnienia jest znacznie większy niż w reflektorze europejskim, dlatego wozów z tego typu reflektorami nie dopuszcza się do ruchu w Europie. Wzrastająca liczba wypadków drogowych w USA spowodowała powszechne od 1957 r. przejście na dwie pary reflektorów w nowo produkowanych wozach. Para reflektorów drogowych daje dalekosiężne światło w normalnych warunkach jazdy, a para reflektorów mijania wytwarza silny strumień światła skierowany przy ruchu prawostronnym na prawą stronę drogi, poza strefę olśnienia, co pozwala na stosowanie żarówek większej mocy niż w reflektorach europejskich. Firmy zachodnie wprowadzają coraz częściej na rynek nierozbieralne wkłady (sealed beam) ze zbliżonym do reflektora europejskiego rozmieszczeniem żarników.