Części Perkins 1106D Series

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Perkins 1106D Series, Perkins PK 1106C-E66TA1, Perkins PJ 1106D-E66TA z maszyn budowlanych, rolniczych. Części Perkins 1106D Series dostępne od ręki.

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins P 1106D Series, Perkins PK 1106C-E66TA1, Perkins PJ 1106D-E66TA takie jak: uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Perkins PJ 1106D-E66TA części zamienne

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Części silnika Perkins 1106D Series z maszyn budowlanychOprócz części oryginalnych Perkins 1106 seria, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do silnika Perkins 1106D Series, Perkins PK 1106C-E66TA1, Perkins PJ 1106D-E66TA to jeden z głównych elementów naszego asortymentu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1106D Series.

Części zamienne silnika Perkins 1106D Series z maszyn rolniczych

Czy wiesz że…

Stosunek prędkości obrotowej pierwszego bębenka z prawej strony do prędkości obrotowej wałka napędu nazywa się wewnętrznym przełożeniem prędkościomierza iw) wynosi ono najczęściej 1:624 lub 1:1000. Magnes trwały napędzany jest przez wałek giętki związany z przekładnią ślimakową na wale zdawczym skrzynki biegów. Ponieważ 1 pełny obrót prawego bębenka liczydła odpowiada drodze 1 km, trzeba tak dobrać przełożenie głównej przekładni ślimakowej napędu prędkościomierza przy walę skrzynki biegów, aby na 1 km drogi wałek giętki napędu prędkościomierza wykonał odpowiednio 624 lub 1000 obrotów (w zależności od iw). W samochodach i autobusach wyposażonych w silniki przy tylnym moście używa się prędkościomierzy elektromagnetycznych ze zdalnym’ elektrycznym przenoszeniem impulsów elektrycznych do miernika na pulpicie kierowcy, przy tym bowiem usytuowaniu silnika długi wałek giętki napędu działa niezbyt pewnie. Zbyt niskie częstotliwości dźwięku są bowiem zagłuszane przez hałas na drodze, zbyt wysokie są nieprzyjemne dla ucha. W związku z tym sygnały akustyczne odznaczają się tzw. barwą dźwięku, tzn. zawierają tony podstawowej i wyższych harmonicznych. O zasięgu słyszalności dźwięku decyduje natężenie dźwięku, a więc moc źródła dźwięku. Poziom natężenia dźwięku L mierzy się w decybelach (dB) L = 10 log —[dB], gdzie: J – natężenie dźwięku. W sygnałach polskiej produkcji poziom natężenia dźwięku wynosi 70 do 100 dB, zależnie od częstotliwości harmonicznych. Szerokie widmo akustyczne sygnałów, a szczególnie wyższe harmoniczne umożliwiają wykorzystanie w poruszającym się pojeździe zjawiska Dopplera. Podczas zbliżania się źródła dźwięku zawierającego tony wyższych harmonicznych zwiększa się ich natężenie, a w okresie oddalania się – natężenie ich maleje i ton o częstotliwości niskiej – podstawowej, staje się dominujący. Zmiany natężenia dźwięku oraz jego wysokości tonu (częstotliwości) informują zatem o kierunku ruchu źródła dźwięku, co dla bezpieczeństwa ruchu jest bardzo korzystne.