W ofercie części zamienne silnika Perkins 4.236 LD. Części Perkins 4.236 LD, Perkins LE G4.236, Perkins LH C4.236, Perkins LJ T4.236, Perkins LM 4.41 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 4.236 LD, Perkins 4.236 Series takie jak: zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Części zamienne Perkins LE G4.236
Silnik Perkins 4.236 LD, Perkins LE G4.236, Perkins LH C4.236, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, traktorach, ciągnikach rolniczych, ogrodniczych, wózkach widłowych, maszynach budowlanych.
- Perkins LD 4.236
- Perkins LE G4.236
- Perkins LH C4.236
- Perkins LJ T4.236
- Perkins LM 4.41
- Perkins 4.236 Series
Oprócz części oryginalnych Perkins 4.236 LD, Perkins LE G4.236, Perkins LH C4.236, Perkins LJ T4.236, Perkins LM 4.41, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 4.236 LD, Perkins 4.236 Series.
Silniki Perkins 4.236 LD, Perkins LE G4.236, Perkins LH C4.236, Perkins LJ T4.236, Perkins LM 4.41 możemy spotkać w maszynach rolniczych, traktorach, ciągnikach rolniczych, ogrodniczych, wózkach widłowych, maszynach budowlanych.
Czy wiesz że…
Kombajn do zbioru buraków cukrowych jest w znacznym stopniu zautomatyzowany. Przed czujnikami zespołu ogławiającego są umieszczone wahliwe pręty czujnikowe układu automatycznego prowadzenia kombajnu wzdłuż rzędów kopanych buraków. Gdy kombajn odchyla się w czasie jazdy od prawidłowego kierunku ruchu, wówczas jeden z prętów czujnikowych, lewy lub prawy, odchyla się od swojego położenia neutralnego pod wpływem nacisku główki buraka, która wypada teraz nie na środku rzędu tarcz czujnikowych kombajnu, lecz nieco z boku. W wyniku odchylenia pręta czujnikowego następuje zwarcie jednego z obwodów elektrycznych i zadziałanie rozdzielacza elektrohydraulicznego, który za pomocą siłownika hydraulicznego naprowadza kombajn ponownie na środek rzędu. W tym celu zostaje przesunięty zaczep kombajnu względem jego ramy głównej. Kombajn łączy się z ciągnikiem za pomocą bełki pociągowej, zakładanej w przeguby cięgieł dolnych układu trzypunktowego. Do napędu zespołów roboczych kombajnu wykorzystuje się wał przegubowy, łączony t wałem odbioru mocy ciągnika. Oprócz tego przy sprzęganiu maszyny z ciągnikiem konieczne jest połączenie jej przewodu elektrycznego z gniazdem na ciągniku. Po sprzęgnięciu kombajnu z ciągnikiem na błotniku ciągnika ustawia się skrzynkę sterowniczą układów automatycznych kombajnu, która zostaje przymocowana samoczynnie za pomocą magnesu wbudowanego w jej podstawę. Skrzynka sterownicza ma dwie dźwigienki,z których każda może być wychylana do przodu hit) do tyłu oraz na boki. Dźwigienki pozostają wychylone tylko w położeniach opuszczanie maszyny oraz sterowanie automatyczne natomiast w pozostałych położeniach znajdują się tak długo, jak są w nich przytrzymywane przez traktorzystę.