Zawory głowicy Perkins 4000 Series

Zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Perkins 4000 Series, Perkins 4006 Series, Perkins 4008 Series, Perkins 4012 Series, Perkins 4016 Series, który znalazł zastosowanie w agregatach prądotwórczych.

Zawory głowicy Perkins 4000 Series, zawór ssący i wydechowy. Wszystkie części zamienne do silników Perkins 4000 Series dostępne od ręki.

Perkins 4000 Series:

  • Perkins 4006-23TAG1
  • Perkins 4006-23TAG2
  • Perkins 4006-23TAG2A
  • Perkins 4006-23TAG3
  • Perkins 4006-23TAG3A
  • Perkins 4006-TAG1
  • Perkins 4006-TAG2
  • Perkins 4006-TAG3
  • Perkins 4006-TEG
  • Perkins 4006-TESI
  • Perkins 4006-TG
  • Perkins 4006-TWG
  • Perkins 4006-TWG3
  • Perkins 4008-TESI
  • Perkins 4008-TAG
  • Perkins 4008-TAG1
  • Perkins 4008-TAG1A
  • Perkins 4008-TAG2
  • Perkins 4008-TAG2A
  • Perkins 4008-30TAG3
  • Perkins 4008-TWG2
  • Perkins 4012-TAG
  • Perkins 4012-TAG1
  • Perkins 4012-TAG2
  • Perkins 4012-TAG2A
  • Perkins 4012-46TAG2A
  • Perkins 4012-46TAG3A
  • Perkins 4012-46TAG0A
  • Perkins 4012-TEG
  • Perkins 4012-TEG2
  • Perkins 4012-TESI
  • Perkins 4012-TWG
  • Perkins 4012-TWG2
  • Perkins 4012-46TWG2A
  • Perkins 4012-46TWG3A
  • Perkins 4016-E61TRS
  • Perkins 4016-TAG
  • Perkins 4016-TAG1
  • Perkins 4016-TAG1A
  • Perkins 4016-TAG2
  • Perkins 4016-TAG2A
  • Perkins 4016-TEG
  • Perkins 4016-TEG1
  • Perkins 4016-TEG2
  • Perkins 4016-TESI
  • Perkins 4016-TWG
  • Perkins 4016-TWG2
  • Perkins 4016-61TRG2
  • Perkins 4016-61TRG3
  • Perkins 4016-61TRS2

Oprócz zaworów głowicy do silnika PERKINS 4000 Series w naszym sklepie można znaleźć także takie części jak: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Czy wiesz że…

Działalność każdej jednostki gospodarczej t zarówno przemysłowej jak i rolniczej, jest zależna od działalności innych f jednostek gospodarczych. Występuje tu zagadnienie kooperacji, w ramach której poszczególne przedsiębiorstwa i zakłady mogą być dla siebie wzajemnie dostawcami i odbiorcami. Zwiększenie zapotrzebowania i zużycia dóbr materialnych powodowało konieczność nie tylko usprawnienia dowozu towarów ale też wymagało zwiększenia produkcji. Aby uzyskać siłę roboczą do tego celu, należało zredukować pracę ludzką zużywaną na przemieszczanie ludzi, towarów I wiadomości z miejsca na miejsce, W tym kierunku olbrzymi postęp osiągnięto dzięki zastosowaniu silników spalinowych i elektrycznych do napędu lądowych środków transportowych.