W ofercie naszego sklepu posiadamy części zamienne do silnika Perkins 2800 Series, Perkins 2806C-E16TAG1, Perkins 2806C-E16TAG2, Perkins 2806A-E18TAG2, Perkins 2806C-E18TAG1A, Perkins 2806A-E18TAG3, Perkins 2806C-E18TAG2, który znalazł zastosowanie w agregatach prądotwórczych. Części Perkins 2800 Series dostępne od ręki.
Perkins 2800 Series:
- Perkins 2806C-E16TAG1
- Perkins 2806C-E16TAG2
- Perkins 2806A-E18TAG2
- Perkins 2806C-E18TAG1A
- Perkins 2806A-E18TAG3
- Perkins 2806C-E18TAG2
Do silników Perkins 2800 Series mamy takie części zamienne jak: głowice, korbowody, tłoki, uszczelki, uszczelniacze wału, panewki, zawory głowicy, wały korbowe, pierścienie, uszczelki, pompy oleju, pompy wody, pompy paliwa, termostaty oraz wiele innych części składowych silnika.
Perkins 2806C-E16TAG1 części zamienne
Silniki serii Perkins 2800 Series, Perkins 2806C-E16TAG1, Perkins 2806C-E16TAG2, Perkins 2806A-E18TAG2, Perkins 2806C-E18TAG1A, Perkins 2806A-E18TAG3, Perkins 2806C-E18TAG2 pracują głównie w agregatach prądotwórczych.
Oprócz oryginalnych części Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins 2800 Series we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu.
Prowadzimy też serwis silników Perkins 2800 Seria oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Perkins 2800 Series, Perkins 2806C-E16TAG1, Perkins 2806C-E16TAG2, Perkins 2806A-E18TAG2, Perkins 2806C-E18TAG1A, Perkins 2806A-E18TAG3, Perkins 2806C-E18TAG2 z agregatów prądotwórczych.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 2800 Series.
Czy wiesz że…
Największe jednak oszczędności w zużyciu paliwa można osiągnąć przez racjonalną obsługę techniczną, warunkującą dobry stan techniczny pojazdu oraz przez prawidłową obsługę w ruchu. Dominującym tu czynnikiem są kwalifikacje personelu obsługi technicznej i kierowców. Badania ruchowe wykazują, że na tym samym samochodzie, przy różnej regulacji układu zasilania i zapłonu, przy prowadzeniu pojazdu przez tego samego kierowcę, można uzyskać różne zużycia paliwa, których wahania mogą osiągać 25-4096. Inne doświadczenia wykazują, że na tych samych samochodach, przy pewnym określonym rodzaju regulacji zasadniczych mechanizmów (układu zasilania, zapłonu), w tych samych warunkach drogowych i atmosferycznych, różni kierowcy, w różny sposób prowadzący pojazdy, osiągają różne zużycia paliwa, Wyniki tych doświadczeń wyraźnie wykazują, jak duże znaczenie ma dokładność przeprowadzania obsług technicznych oraz sposób prowadzenia pojazdu.