Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne silnika Perkins Prima 500 i 504, 504-2T. Całe zestawy naprawcze do silników Perkins BB, a także BA.
Najpopularniejszymi modelami z tej serii są jednostki napędowe Perkins BA 504-2 oraz Perkins BB 504-2T.
Perkins BB (Perkins BA) to bardzo popularny i ceniony silnik. Inna jego nazwa to Perkins serii 500. Jest to niezwykle mocna i stabilna jednostka napędowa brytyjskiego pochodzenia.
Części Perkins 500 series 504-2T, Perkins Prima 500 i 504 dostępne od ręki.
Podstawowe wersje silników serii Perkins Prima 500 to:
- Perkins BA 504-2
- Perkins BB 504-2T
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins Prima 500 i 504 takie jak: uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins BA 504-2, BB 504-2T.
Wybrane modele maszyn z silnikiem Perkins 500 to m.in.:
- Hanomag 10-Serie 10
- Hydrovane HV
- Hyster – wózki widłowe
- Komatsu WA60
- Pel Job LS502
- Schaeff SKL 821
- Schaeff SKL 831
- Zeppelin ZL4B
- Zeppelin ZL6B
Czy wiesz że…
Na podstawie charakterystyk prędkościowych i obciążeniowych można sporządzić uniwersalną charakterystykę silnika. Przedstawia ona średnie ciśnienie efektywne silnika w funkcji prędkości obrotowej silnika. Pole ograniczone krzywą zmienności średniego ciśnienia użytecznego przy pełnym uchyleniu przepustnicy w gaźniku (pełnym dawkowaniu pompy wtryskowej), osią odciętych oraz prostymi pionowymi odpowiadającymi najmniejszej i największej prędkości obrotowej obrazuje zakres eksploatacyjnych warunków pracy silnika. Na pole to nanosi się rodzinę krzywych, z których każda jest miejscem geometrycznym punktów określonego stałego jednostkowego zużycia paliwa. Charakterystykę uniwersalną uzupełnia się wrysowując rodziny krzywych odpowiadających określonym stałym mocom i określonym stałym uchyleniom przepustnicy w gaźniku (lub stałym ustawieniom pompy wtryskowej).