Pompa oleju Perkins 500

Pompa oleju do silnika PERKINS 500 Series, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych Schaeff, Zeppelin.

Pompa oleju Perkins 500, Perkins Prima dostępna od ręki.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wersje podstawowe jednostek napędowych Perkins 500 to:

  • Perkins BA 504-2 i Perkins BB 504-2T

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Błąd areometru używanego do ustalania ciężaru właściwego paliwa może wynosić około 1%. W ten sposób błąd względny pomiaru godzinowego zużycia paliwa za pomocą przyrządu niezautomatyzowanego może osiągnąć wartość około 3,5%. Do pomiaru chwilowego zużycia paliwa używane są rotametry I fiuometry. Na schemacie rotametru widoczny jest specjalnie ukształtowany pływak. Zależnie od wysokości położenia pływaka zmienia się przelot w kalibrowanym otworze. Wysokość położenia pływaka zależy od ciężaru właściwego i lepkości paliwa oraz od ilości paliwa przepływającego przez kalibrowany otwór w jednostce czasu, może więc stanowić miernik zużycia paliwa. Pomiar jest obciążony błędem wynikającym z niedokładności wstępnego wyznaczenia ciężaru właściwego paliwa, a także z bezwładności przyrządu. Ta ostatnia właściwość pozwala na stosowanie omawianego przyrządu w zasadzie do pomiaru zużycia paliwa przez silnik pracujący po osiągnięciu równowagi cieplnej. Błędy pomiarów zużycia paliwa wykonanych rotametrem wynoszą około 3-5%.