Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 103-10, który możemy spotkać w maszynach rolniczych, budowlanych oraz przemyśle.
Perkins KD – 103.10
Perkins KDC – 103.10
Perkins KDG – 103.10
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins KD 103.10 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Uszczelniacz wału Perkins 103-10, KD 103.10 dostępny od ręki.
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins 103-10 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Zadania te są spełniane przez przekładnię główną i mechanizm różnicowy. Badania mostów napędowych obejmują określanie sprawności całego mostu, momentu tarcia mechanizmu różnicowego, a także możliwości nierównomiernego rozdziału momentu na obie półosie. Dodatkowe zagadnienia wyłaniają się w trakcie badania mostów doprowadzających moment do kół kierowanych i mostów samochodów o niezależnym zawieszeniu kół napędzanych. Sprawność tego rodzaju mostów zależy również od sprawności przegubów, która jest z kolei zależna od ich kątów pracy. Do badania mostów napędowych bez uwzględnienia zmian kątów pracy półosi wykorzystywać można stoisko z otwartym obiegiem mocy. Zawieszony wahliwie silnik elektryczny napędza badany most, którego półosie są hamowane dwoma, również wahliwie zawieszonymi, generatorami.