Części Perkins 403-07

W ofercie wszystkie części zamienne silnika Perkins 403-07, Perkins 403D-07, Perkins 403C-07 o numerach seryjnych Perkins GH i Perkins HD. Części Perkins 403-07 dostępne od ręki.

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do przemysłowego silnika Diesla Perkins 403-07 takie jak: zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins 403D-07, 403C-07

Seria Perkins 400 to rozbudowana rodzina silników o pojemności 0,5-22,2 litra. Silnik Perkins 403-07 jest jednym z najmniejszych silników Perkinsa, łącząc wydajność i niskie koszty eksploatacji. Silnik Perkins 403-07 jest idealnym silnikiem dla małych pojazdów.

Silniki Perkins 403D-07, Perkins 403C-07 z małych maszyn rolniczych, sprzętu ogrodowego, minikoparek, miniładowarek.

Części zamienne silnika Perkins 403-07 z minikoparek, miniładowarekNa miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 403D-07, Perkins 403C-07 serii 400D, oraz 400C dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 403-07, Perkins 403D-07, Perkins 403C-07 o numerach seryjnych Perkins GH i Perkins HD.

Części zamienne silnika Perkins 403D-07 z minikoparek

Czy wiesz że…

Przebiegi i kształty obu charakterystyk zależą zarówno od konstrukcji badanego amortyzatora, jak też od sposobu przeprowadzania i parametrów badań. Charakterystyki dla małych i dla dużych skoków amortyzatora, a także dla małych i dużych częstotliwości ruchów wymuszających nie są do siebie geometrycznie podobne. Na kształt charakterystyk wpływa tarcie w uszczelnieniu tłoczyska amortyzatora teleskopowego lub wałka amortyzatora tłoczkowego, występowanie kawitacji, bezwładność zaworów i inne czynniki niezwykłe trudne lub wręcz niemożliwe do ujęcia w ścisłe zależności matematyczne. Jednak w rzeczywistości amortyzator ma charakterystykę odbiegającą od obydwu wyżej opisanych przypadków teoretycznych. Charakterystyka i wykres pracy amortyzatora bez zaworów ograniczających i bez tarcia są wynikiem jednoczesnego występowania stałej tłumienia i umownej stałej sprężystości. Tak więc w celu znalezienia stałej tłumienia amortyzatora należy na wykresie znaleźć tangens kąta pochylenia linii przechodzącej przez początek układu i punkt styczności charakterystyki z linią prostopadłą do osi odciętych, wystawioną w punkcie v = vmax. Prowadzi to do wniosku, że w celu określenia wartości umownej stałej sprężystości wystarczy obliczyć stosunek siły, którą wyznacza punkt przecięcia charakterystyki z osią siły (rzędnych), do promienia wykorbienia. Pole powierzchni elipsy będącej charakterystyką amortyzatora obliczyć można posługując się współrzędnymi kątowymi. Wartość stałej tłumienia amortyzatora jest równa stosunkowi siły, którą wyznacza punkt przecięcia wykresu pracy z osią rzędnych, do maksymalnej prędkości vmaK.