Końcówki wtryskiwaczy Perkins 402-05

Wszystkie elementy układu wtryskowego silnika PERKINS 402-05, który znalazł zastosowanie w małym sprzęcie rolniczym, minikoparkach, miniładowarkach. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do PERKINS 402.05 – dostępne w naszym sklepie.

Końcówki wtrysku Perkins 402D-05, Perkins 402C-05 o numerach seryjnych Perkins GG i Perkins HB.

Końcówki wtryskiwaczy PERKINS 402-05 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe PERKINS 402-05 nowe i regenerowane.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części silnika Perkins 402-05 np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp. Końcówki wtrysków silnika Perkins 402-05 dostępne od ręki.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Wymiary promienia tocznego zmieniają się wskutek miejscowych stycznych odkształceń ogumienia, występujących w obrębie powierzchni styku bieżnika z nawierzchnią. Konstrukcja stoiska pozwala na zmienianie w szerokich granicach kąta pochylenia płaszczyzny koła oraz kąta pomiędzy płaszczyzną symetrii koła i kierunkiem ruchu (kąta znoszenia). Czujniki z naklejanymi tensometrami oporowymi były mocowane do ogumienia w różnych wybranych miejscach: w bieżniku w płaszczyźnie symetrii ogumienia, w bocznych ściankach opony itp. Czujniki były połączone poprzez styk ruchomy z układem pozwalającym na zerowanie wstępne mostka pomiarowego, a dalej – przez przełącznik wielopunktowy – z mostkiem pomiarowym i wzmacniaczem. Wyniki pomiarów albo odczytywano z ekranu oscyloskopu katodowego, albo rejestrowano za pomocą kompensatora z urządzeniem piszącym. Opisana metoda pozwala na dokładne zbadanie miejscowych odkształceń ogumienia również podczas prób drogowych, w zakresie dużych prędkości obrotowych koła. Wadą tej metody jest niemożliwość zastosowania czujników tensometrycznych do pomiaru odkształceń bieżnika w chwili, gdy styka się on z nawierzchnią. Umieszczenie czujników na wewnętrznej powierzchni ogumienia nie rozwiązuje problemu.