W ofercie części zamienne silnika Perkins 1004-42 o numerach seryjnych Perkins AR oraz 1004-42 o numerach seryjnych AS. Części Perkins 1004-42 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 1004-42 takie jak: zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Części zamienne Perkins 1004-42 serii AS
Silniki Perkins 1004-42 serii AS, Perkins 1004-42 AR z koparek, koparko-ładowarek JCB, Caterpillar dostępne wszystkie części zamienne. Części Perkins 1004-42 AS, Perkins 104-42 AR.
- Perkins AR 1004-42
- Perkins AS 1004-42
Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins AS 1004-42 serii 1000 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1004-42 o numerach seryjnych AR.
Czy wiesz że…
Regulator pierwszego typu jest w zasadzie stosowany powszechnie jako klasyczny regulator napięcia. Typ drugi znajduje zastosowanie w ograniczniku prądu. Niezależnie od tego obydwa typy uzwojeń (równoległe – napięciowe i szeregowe – prądowe) stosowane są w wyłącznikach samoczynnych i reguła torach napięcia. W celu utrzymania stałości napięcia konieczne jest, aby strumień magnetyczny prądnicy zmieniał się odwrotnie proporcjonalnie do jej prędkości obrotowej, a więc konieczne jest, aby w ten sam sposób zmieniał się prąd wzbudzenia w zależności od prędkości obrotowej. Wynika z tego, że opór obwodu wzbudzenia musi mieć różną wartość przy różnych prędkościach obrotowych prądnicy: dużą przy dużej prędkości obrotowej i malejącą w miarę zmniejszania się tej prędkości. Tymczasem w regulatorach napięcia prądnic samochodowych stosuje się zazwyczaj jedną stałą wartość oporu regulacyjnego, spełnienie zatem powyższego warunku wydaje się niemożliwe. Jeżeli jednak uwzględnimy fakt, że prędkość wzrostu napięcia prądnicy samowzbudnej przy zamykaniu styków, jak i prędkość zmniejszania się napięcia przy otwartych stykach zależą od prędkości obrotowej prądnicy, stanie się jasne, że tu ukryta jest przyczyna osiągnięcia pożądanej zmienności oporu wzbudzenia przy różnych prędkościach obrotowych.