Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego PERKINS 1006-6, który znalazł zastosowanie w sprzęcie rolniczym, minikoparkach JCB, Caterpillar. Panewki wału Perkins 1006-6 dostępne od ręki.
Perkins 1006 seria:
Perkins YA 1006-6
Perkins YB 1006-6T
Perkins YC 1006-6T
Perkins YD 1006e-6TW
UWAGA! Do wszystkich modeli silników PERKINS 1006-6 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału PERKINS 1006-6).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych PERKINS 1006-6 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe PERKINS 1006-6
- Panewki główne PERKINS 1006-6
- Pierścienie oporowe PERKINS 1006-6
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Światła drogowe i mijania pojazdu samochodowego mimo swej stosunkowo długiej drogi rozwojowej nie osiągnęły jeszcze takiego stopnia doskonałości, jaki wymagany jest z punktu widzenia bezpieczeństwa coraz bardziej rozwijającego się ruchu samochodowego. Przy wzrastających prędkościach poruszania się pojazdów samochodowych naturalna jest tendencja do utrzymywania tej prędkości także i po zapadnięciu zmroku, bez naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu. Aby sprostać coraz trudniejszym warunkom ruchu, spełnić trzeba następujące wymagania: uzyskać możliwie duży zasięg reflektorów, osiągnąć dobre i równomierne oświetlenie drogi bez ostrych kontrastów i bez znacznych różnic w oświetleniu przedmiotów bliższych i dalszych, co powoduje szybkie zmęczenie wzroku kierowcy, uzyskać dostateczne rozproszenie światła na boki w celu zapewnienia dobrego oświetlenia pobocza, zwłaszcza prawego, w ruchu prawostronnym i zagwarantowania bezpiecznej jazdy na łukach, osiągnąć dostateczne rozproszenie światła do góry w celu zwiększenia bezpieczeństwa jazdy po nierównych drogach, zadośćuczynić przepisom prawnym mówiącym o niedopuszczalności olśniewania własnymi światłami kierowców pojazdów nadjeżdżających z przeciwnej strony. widoczności. Kierunki rozsypu świata drogowego i mijania rozmyją się niewielkim kątem rozsyłu. Jakkolwiek nietrudno jest skonstruować dobre światło drogowe, trzeba pamiętać, że o przydatności oprawy i źródła światła decyduje jego światło mijania.