Części Perkins 1006-60

W ofercie części zamienne silnika Perkins 1006-60 o numerach seryjnych Perkins YG oraz 1006-60 o numerach seryjnych YF. Części Perkins 1006-60, Perkins YF 1006-60S, Perkins YG 1006-60, Perkins YH 1006-60T, Perkins YJ 1006-60TA, Perkins YK 1006-60TW dostępne od ręki, z naszego magazynu.

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 1006-60 takie jak: końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins 1006-60S serii YF

Silniki Perkins 1006-60 serii YG, Perkins 1006-60S serii YF z koparek, koparko-ładowarek JCB, Caterpillar dostępne wszystkie części zamienne. Części Perkins 1006-60 YG, Perkins 1006-60S YF.

Perkins nowa seria 1000:

  • Perkins YF 1006-60S
  • Perkins YG 1006-60
  • Perkins YH 1006-60T
  • Perkins YJ 1006-60TA
  • Perkins YK 1006-60TW

Części zamienne silnika Perkins 1006-60S z koparek, ładowarekPosiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins YG 1006-60 serii 1000 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1006-60S o numerach seryjnych YF oraz Perkins 1006-60 YG.

Zamów u nas części do Perkinsa 1006-60, a dostarczymy Ci je przesyłką kurierską najszybciej jak to możliwe.

 

Czy wiesz że…

Z obniżeniem się temperatury rośnie więc moment oporowy silnika, maleje natomiast moment elektromagnetyczny rozrusznika, który ma ten silnik uruchomić. Tendencje te są Części silnika Perkins 1006-60S YF z koparekzatem rozbieżne i konieczne jest tu rozwiązanie kompromisowe. Od rozrusznika wymaga się więc w naszych warunkach klimatycznych, aby w temperaturze – 15°C przy lepkości oleju silnikowego v = 2000-2500 mm2/s i akumulatorowe naładowanym w 75f/o nadawał on: silnikowi niskoprężnemu prędkość biegu 50 obr/min po 14 rozruchach, silnikowi wysokoprężnemu prędkość biegu 120 obr/min po 5 rozruchach, przy czym czas trwania jednego rozruchu nie może przekraczać 5 sekund, a przerwa między poszczególnymi rozruchami 60 sekund.