Części Perkins 103-09

W ofercie wszystkie części zamienne silnika Perkins 103-09 KC serii 100, który znalazł zastosowanie w małych maszyn rolniczych, sprzęcie ogrodowym, minikoparkach, miniładowarkach. Części Perkins 103-09 KC dostępne od ręki.

Na stanie naszego magazynu posiadamy części zamienne do Perkins KC 103.09 takie jak: tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins KC 103-09

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Silniki Perkins 103-09, 103.09 serii 100 z małych maszyn rolniczych, sprzętu ogrodowego, minikoparek, miniładowarek.

Części zamienne silnika Perkins 103-09 z minikoparek, miniładowarekOprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins KC 103-09 serii 100 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 103-09 o numerach seryjnych KC.

Części zamienne silnika Perkins 103.09 z minikoparek, miniładowarek

Czy wiesz że…

Dokładność wyników pomiarów uzyskiwanych na opisanym stoisku wynosi około 10%. Błędy są powodowane przede wszystkim oporami tarcia, występującymi w ruchomych połączeniach mechanicznego układu piszącego, siłą tłumienia resoru, a ponadto wpływem częstości drgań swobodnych układu. Ostatni z wymienionych powodów traci na znaczeniu, jeżeli częstotliwość drgań własnych układu co najmniej piętnastokrotnie przewyższa częstotliwość cykli pracy. Słuszne jest więc stosowanie twardego elementu sprężystego. Użycie jako elementu sprężystego drążka skrętnego zamiast resoru piórowego jest bardziej celowe, gdyż unika się wówczas zniekształceń wykresów, powodowanych siłą tłumienia resoru. Stoisko instytutu Battelle (Battelle-Institut) we Frankfurcie nad Menem różni się od opisanego stoiska NAMI zastosowaniem w układzie napędowym bez stopniowej przekładni i sprzęgła elastycznego, a ponadto sprzęgła elektromagnetycznego umożliwiającego natychmiastowe odłączanie napędu. Prędkość obrotową zakończonego nastawnym mimośrodem wału stoiska można regulować w granicach 100-1450 obr/min. Skok amortyzatora można zmienić od 0 do 120 mm. Dolny uchwyt badanego amortyzatora umocowany jest do czujnika, umożliwiającego zastosowanie naklejanych tensometrów oporowych. Skok amortyzatora mierzy się czujnikiem indukcyjnym.