Części Perkins 103-11

Oferujemy części zamienne silnika Perkins 103-11 KS, są to silniki z koparek, ładowarek, maszyn budowlanych, rolniczych. Części zamienne silnika Perkins 103-11 seria K Perama/100.

Perkins 103-11 KS części zamienne

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins 103.11 takie jak: rozruszniki, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia, uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne silnika Perkins 103-11 z maszyn budowlanychOferujemy wszystkie części zamienne do silnika Perkins 103-11 KS serii K Perama/100.

Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 103-11 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 103.11 KS.

 

Czy wiesz że…

W skład obwodu kontroli ilości paliwa wchodzą czujniki oporowe lub termobimetalowe, związane z pływakami w zbiorniku paliwa oraz wskaźniki różnych typów: elektromagnetyczne, termobimetalowe i magneto- elektryczne. Przy zmianach poziomu paliwa w zbiorniku zmienia się położenie pływaka korkowego, co powoduje zmiany wartości oporu czujnika oporowego, włączonego w obwód równolegle do zacisku cewki wskaźnika. Części zamienne silnika Perkins 103-11 KS z maszyn rolniczychGdy pływak znajduje się w najniższym położeniu (zbiornik pusty), opór czujnika włączony w obwód jest najmniejszy opór całego obwodu (czujnika i wskaźnika) jest wtedy również najmniejszy. Prąd w obwodzie osiąga wartość maksymalną, a ponieważ jest to prąd płynący przez cewkę wskaźnika, jej oddziaływanie magnetyczne na rdzeń jest największe. Jednocześnie bardzo nikłe jest oddziaływanie magnetyczne cewki wskaźnika, bo małe jest napięcie przypadające na cewkę, równe napięciu na oporze czujnika (połączenie równoległe). Rdzeń ferromagnetyczny ulega skręceniu wskutek dominującego wpływu pola magnetycznego cewki, związana z nim wskazówka odchyla się w lewo wskazując ilości paliwa. W miarę wzrostu ilości paliwa pływak zajmuje płożenie coraz dalsze od dna zbiornika, opór opornika czujnika, włączany w obwód, wzrasta; opór obwodu rośnie i maleje więc natężenie prądu płynącego przez cewkę, a rośnie natężenie prądu w cewce. Odpowiada temu zmniejszenie strumienia magnetycznego cewki i zwiększenie strumienia cewki. Zmieniają się obydwie składowe oddziaływania magnetycznego na rdzeń. Wskazówka wskaźnika odchyla się coraz bardziej w prawo, aż przy pełnym zbiorniku (maksymalny opór czujnika włączony w obwód) ustawi się ona na działce podziałki. W niektórych wskaźnikach wbudowane są styki pomocnicze zwierane przez wskazówkę i zamykające wówczas obwód lampki kontrolnej, sygnalizującej zbliżanie się stanu paliwa w zbiorniku do minimum (Fiat 125p).