Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne silnika Perkins 104-22 KR z maszyn budowlanych, rolniczych, przemysłowych.
PERKINS 104-22 KR – części zamienne
W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins KR 104.22 KR takie jak: uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika – części Perkins 104-22 KR.
Perkins KR jest wydajną 4- cylindrową jednostką Diesla brytyjskiej produkcji.
- Perkins KR – 104-22
- Perkins KRC – 104-22
- Perkins KRG – 104-22
Oto przykładowe maszyny w których możemy spotkać silnik Perkins KR 104-22:
- Atlas AB804M
- Benotec BCA 1526
- Gehl KL415
- JCB Robot 160
- JCB Robot 165
- Weidemann 1904 D/P
- Weidemann 2006 P50
- Weidemann 3006 P50
- Weidemann 3110 D/P
- Zeppelin ZR4
Czy wiesz że…
Korektory momentu hamowania dostosowują współczynnik rozdziału momentu hamowania kół przednich i tylnych. Nie zapobiegają więc one blokowaniu kół, ale doprowadzają do prawie równoczesnego blokowania wszystkich kół jezdnych, niezależnie od stopnia załadowania pojazdu, a także rodzaju nawierzchni. Dzięki temu istnieje możliwość wykorzystania prawie w pełni sił przyczepności samochodu we wszystkich warunkach hamowania, a więc możliwość znacznego skrócenia dróg hamowania. W celu właściwego dobrania korektora do układu hamulcowego konkretnego samochodu niezbędna jest znajomość jego charakterystyki, tj. stosunku wartości ciśnienia na wejściu i wyjściu korektora w zależności od jego regulacji,a także prędkości narastania ciśnienia. Do uzyskania tych charakterystyk przeprowadza się badania na prostych stoiskach pozwalających na ciągłą zmianę ciśnienia na wejściu do korektora. W celu odzwierciedlenia wpływu pojemności układu hamulcowego na pracę korektora, stoiska badawcze są wyposażane w pojemniki z ruchomymi tłokami, stymulujące zmienne w czasie hamowania pojemności przewodów i rozpieraczy, bądź też w elementy rzeczywistych układów uruchamiających hamulce.