Części Perkins 1104C Series

W ofercie części zamienne silnika Perkins 1104C Series, Perkins 1104-E44TA, Perkins 1104-44TA, Perkins 1104-E44T, Perkins 1104-44T, Perkins 1104-E44, Perkins 1104-44. Części Perkins 1104C Series dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Perkins seria 1104C:

  • RK 1104C-E44TA
  • RJ 1104C-44TA
  • RH 1104C-E44T
  • RG 1104C-44T
  • RF 1104C-E44
  • RE 1104C-44

Perkins seria 1104A:

  • RT 1104A-44TA
  • RS 1104A-44T
  • RR 1104A-44

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do silnika Perkins 1104C Series, Perkins 1104-E44TA, Perkins 1104-44TA, Perkins 1104-E44T, Perkins 1104-44T, Perkins 1104-E44, Perkins 1104-44 takie jak: panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, cewki gaszenia, pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne silnika Perkins 1104C-44T

Silniki Perkins 1104C Series z koparek, koparko-ładowarek JCB, Caterpillar dostępne wszystkie części zamienne. Posiadamy większość części Perkins 1104C Series – silnika z koparko-ładowarek.

Części zamienne silnika Perkins 1104C Series z koparek, ładowarekOprócz części oryginalnych Perkins 1104C Series, Perkins 1104-E44TA, Perkins 1104-44TA, Perkins 1104-E44T, Perkins 1104-44T, Perkins 1104-E44, Perkins 1104-44 oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 1104C Series dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1104C Series.

Części zamienne silnika Perkins 1104C series z koparek JCB

Czy wiesz że…

Przekładnia zwojowa w cewce układu z tranzystorami jest znacznie większa niż w cewce układu klasycznego, indukcyjność natomiast obwodu pierwotnego układu pierwszego jest znacznie mniejsza niż w drugim. W efekcie stała czasowa obwodu pierwotnego jest znacznie mniejsza, stąd stromość krzywej narastania prądu i wartość prądu ustalonego Ip w obwodzie pierwotnym są znacznie większe. W bezstykowych układach zapłonowych zamiast przerywacza stosuje się: bezstykowy nadajnik impulsów najczęściej magnetoelektryczny, fotoelektryczny lub innego typu. Impulsy elektryczne nadajnika ulegają wzmocnieniu i przekazywane są na bazę tranzystora mocy włączonego w obwód pierwotny cewki zapłonowej. Nadajnik impulsów wbudowany jest zamiast przerywacza w rozdzielacz zapłonu. Część nieruchoma nadajnika składa się z pierścieniowego magnesu trwałego, namagnesowanego w kierunku osiowym i zaopatrzonego na obydwóch powierzchniach czołowych w nabiegunniki. W przestrzeni między nabiegunnikami nawinięta jest pierścieniowa cewka nadajnika. Nabiegunniki mają 8 występów, podobnie jak wirnik z miękkiej stali. Stosowany jest do silnika ośmiocylindrowego ciężkiego wozu.