Oferujemy części zamienne do silników Perkins 1200E Series, Perkins 1204E-E44TA, Perkins 1204E-E44TTA, Perkins 1206E-E66TA, Perkins 1206E-E70TTA, które znalazły zastosowanie w agregatach prądotwórczych. Części Perkins 1200E Series dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Na naszym magazynie mamy takie części do silnika Perkins 1200E Seria jak: korbowody, uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, panewki, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia, tłoki, pierścienie, pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju, rozruszniki oraz wiele innych elementów składowych silnika.
Perkins 1200E Series:
- Perkins 1204E-E44TA
- Perkins 1204E-E44TTA
- Perkins 1206E-E66TA
- Perkins 1206E-E70TTA
Perkins 1204E-E44TA części zamienne
Silniki Perkins 1200E Series, Perkins 1204E-E44TA, Perkins 1204E-E44TTA, Perkins 1206E-E66TA, Perkins 1206E-E70TTA znalazły zastosowanie w agregatach prądotwórczych. Części Perkins 1200E Series dostępne od ręki.
Oprócz oryginalnych części Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins 1200E Series we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu.
Prowadzimy również serwis silników Perkins 1200E Seria oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.
Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Perkins 1200E Series, Perkins 1204E-E44TA, Perkins 1204E-E44TTA, Perkins 1206E-E66TA, Perkins 1206E-E70TTA z agregatów prądotwórczych.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 1200E Series.
Czy wiesz że…
Do kategorii dróg zakładowych zalicza się drogi służące przede wszystkim do użytku poszczególnych zakładów i gospodarstw uspołecznionych, a w szczególności: drogi stanowiące dojazdy do zakładów od dróg państwowych i lokalnych, drogi na obszarze lasów, stanowiące połączenie ich z drogami państwowymi i lokalnymi, drogi na obszarze państwowych i spółdzielczych gospodarstw rolnych, stanowiące połączenie tych obszarów z drogami państwowymi i lokalnymi, drogi na obszarze portów morskich i śródlądowych. Techniczna klasyfikacja systematyzuje drogi w następujący sposób: I klasa techniczna – obejmuje drogi przeznaczone dla szybkiego ruchu wyłącznie pojazdów samochodowych, mające znaczenie komunikacyjne, pozwalające na rozwijanie szybkości jazdy 100 km/godz. w terenie płaskim i falistym, a 80 km/godz. w terenie górzystym. II klasa techniczna – obejmuje drogi, przeznaczone w zasadzie dla ruchu mieszanego, jednak o zdecydowanej przewadze ruchu pojazdów samochodowych, mające znaczenie komunikacyjne dla obszaru całego kraju, pozwalające na rozwijanie szybkości jazdy 80 km/godz. w terenie płaskim i falistym, a 60 km/godz. w terenie górzystym. III klasa techniczna – obejmuje drogi, przeznaczone dla ruchu mieszanego, o znaczeniu komunikacyjnym dla obszaru całego kraju lub dla obszaru grupy, województw (regionu), pozwalające na rozwijanie szybkości jazdy. IV Klasa techniczna – obejmuje drogi, przeznaczone dla ruchu mieszanego, o znaczeniu komunikacyjnym dla poszczególnych gdzie dla ruchu mieszanego, lecz o zdecydowanej przewadze ruchu komunikacyjnym dla poszczególnych powiatów lub kilku gromad, pozwalające na rozwinięcie szybkości jazdy 50 km/godz. w terenie płaskim, 40 km/godz. w terenie falistym oraz 30 km/godz.