Panewki wału Perkins 1300 Series

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego PERKINS 1300 Series, Perkins 1306, który znalazł zastosowanie w sprzęcie rolniczym, minikoparkach JCB, Caterpillar. Panewki wału Perkins 1300 Series dostępne od ręki.

Perkins 1300 Series:

  • Perkins WB 1306-8T
  • Perkins WC 1306-8TA
  • Perkins WD 1306-7T
  • Perkins WE 1306-7TA
  • Perkins WF 1306-8T NGD
  • Perkins WG 1306-8TA NGD
  • Perkins WH 1306-9T NGD
  • Perkins WJ 1306-9TA NGD
  • Perkins 1306 – 76T
  • Perkins 1306 – 76TA
  • Perkins 1306 – 9T
  • Perkins 1306 – 9TA
  • Perkins 1306 – 76TAG
  • Perkins 1306 – 8TAG
  • Perkins 1306 – 9TAG
  • Perkins 1306 – 9TG
  • Perkins 1306 – TG

Perkins 1300 Series EDi:

  • Perkins WK 1306-E76T
  • Perkins WL 1306-E76TA
  • Perkins WM 1306-E87T
  • Perkins WN 1306-E87TA
  • Perkins WP 1306-E76T
  • Perkins WQ 1306-E76TA
  • Perkins WR 1306-E87T
  • Perkins WS 1306-E87TA
  • Perkins 1306 – E87TAG
  • Perkins 1306 – E87TG

UWAGA! Do wszystkich modeli silników PERKINS 1300 Series, Perkins 1306 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału PERKINS 1300 Series, Perkins 1306).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych PERKINS 1300 Series, Perkins 1306 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe PERKINS 1300 Series, Perkins 1306
  • Panewki główne PERKINS 1300 Series, Perkins 1306
  • Pierścienie oporowe PERKINS 1300 Series, Perkins 1306
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

W wysokiej temperaturze pracy cząsteczki gazu wskutek bombardowania żarnika przeciwdziałają intensywnemu odparowaniu i rozpylaniu drutu wolframowego, otaczając go swoistą barierą. Pary wolframu, wydostające się mimo to poza tę barierę, tworzą z parami jodu molekuły jodków wolframu, które osadzałyby się na wewnętrznej powierzchni bańki i powodowałyby jej zaczernienie, gdyby temperatura bańki była tego rzędu, co w żarówce normalnej. Przeciwdziała temu wysoka (do 600°C) temperatura bańki kwarcowej. Pary jodków wolframu krążą więc w wypełnionej gazem przestrzeni bańki, stykają się z żarnikiem i pod wpływem jego wysokiej temperatury ulegają rozkładowi, w wyniku którego powstaje para czystego jodu i para wolframu, osadzającego się na żarniku. W ten sposób kompensowane są ubytki materiału żarnika w pracy. Osiąga się więc podwójną korzyść: wskutek obecności jodu unika się zaczernienia powierzchni bańki i uzyskuje się ciągłą regenerację żarnika, dzięki regeneracji można podwyższyć temperaturę pracy żarnika o 200 -r- 500°C, przez co zwiększa się skuteczność świetlna żarówki; w normalnej żarówce samochodowej nie przekracza ona 15 lm/W, w jodowej osiąga wartość 50 i więcej lm/W.