Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe – Perkins 2000 Series silnika, który znalazł zastosowanie w agregatach prądotwórczych. Gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Perkins 2000 Seria z agregatów prądotwórczych.
Perkins 2000 Series:
- Perkins 2006-12T1
- Perkins 2006-12T2
- Perkins 2006-12TA
- Perkins 2006-12TW
- Perkins 2006-TWH
- Perkins 2006-TAG2
- Perkins 2006-TAG
- Perkins 2006-TG2A
- Perkins 2006-TWG2
- Perkins 2006-TG1A
- Perkins 2006-TTAG
- Perkins 2006SI
- Perkins 2006TSI
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika. Głowica Perkins 2000 Series dostępna od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przebieg ładowny (produkcyjny) (Kł) jest to przebieg pojazdu z ładunkiem, może to być suma kursów dobowych, tygodniowych, miesięcznych lub rocznych z ładunkiem, jednak bez uwzględnienia stopnia wykorzystania ładowności pojazdu oraz wymiarów ładunku.Przebieg nieprodukcyjny (Kn), nazywany również przebiegiem próżnym, jest to przebieg bez ładunku, może to być suma kursów dobowych tygodniowych, miesięcznych lub rocznych bez ładunku: Kn = Kz + Kj, gdzie oznaczają; Kz – przebieg zerowy, tj. przebieg pojazdu bez ładunku od miejsca postoju do pierwszego punktu naładunku i z ostatniego punktu wyładunku do miejsca postoju (km), Kj – przebieg jałowy, tj. przebieg po trasie bez ładunku, a więc przebieg samochodu między dwoma punktami pośrednimi pewnej marszruty, wykonywany w celu podstawienia pojazdu wyładowanego pod następny załadunek (km). Przebieg ogólny (Kog) jest to długość całkowitej drogi przebytej przez pojazd. Przebieg ogólny określa się z zależności: Kog = Kł + Kn.