Części Perkins 3012 CAT

Wszystkie części zamienne silnika Perkins 3012 CAT z minikoparek, miniładowarek Perkins, Cat, Caterpillar, Shibaura. Części Perkins 3012 CAT dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Perkins 3012 CAT części zamienne

do Silników Perkins 3012 Caterpillar posiadamy takie części zamienne jak: zawory głowicy, końcówki wtryskiwaczy, tłoki, pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zestawy uszczelek, zawory, wtryskiwacze, pompki zasilające, pompy wody, części pomp wtryskowych, cewki gaszenia, świece żarowe, uszczelki głowicy, pompy oleju, pompy paliwa.

W ciągłej sprzedaży mamy także filtry do maszyn budowlanych. Dostępne są pojedyncze filtry a także kompletne zestawy filtracyjne. Nasze zamienniki filtrów pochodzą od najlepszych producentów takich jak Donaldson czy Baldwin. Części Perkins 3012 CAT dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Oferujemy części do takich modeli silników jak: Perkins, Shibaura, CAT, Caterpillar.

Dysponujemy także własnym serwisem i przeprowadzamy remonty kapitalne silników CAT 3012. Części zamienne do Części zamienne silnika Perkins 3012 Caterpillarsilników Mitsubishi, Perkins oraz Caterpillar to nasza specjalność.

Sprzęt CAT jest używany w budownictwie, przemyśle, w lasach i kopalniach, kamieniołomach i wysypiskach.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 3012 CAT.

 

Czy wiesz że…

Zwiększanie bezwładności mas wirujących hamowni przy badaniu samochodów ciężkich uzyskuje się dzięki dodatkowym tarczom wirującym, osadzonym bezpośrednio na wałach, bębnów, bądź połączonym z tym wałem za pośrednictwem Części silnika Perkins 3012 Caterpillar z minikoparek, miniładowarekprzekładni. Zastosowanie przekładni pozwala zmniejszyć konieczny ciężar tarcz. Zmianę obciążenia odpowiadającego obciążeniu z wirującymi masami bezwładnościowymi w sposób ciągły można uzyskać stosując hamulce elektro-wirowe z układami sterowniczymi łub regulacyjnymi albo za pomocą układów maszyn prądu stałego. Układy sterownicze narzucają określoną wartość parametrowi decydującemu o wartości wielkości mierzonej. W układzie regulacyjnym wykorzystuje się dwa sygnały: zmierzoną wartość momentu hamowania hamulca oraz, jak poprzednio, zmierzoną prędkość liniową pojazdu. Stosując maszyny prądu stałego można wykorzystać układ Ward -Leonarda. Układ jest najkosztowniejszy, ale równocześnie najbardziej wszechstronny. Jedną z jego zalet jest możliwość sterowania w kierunku doprowadzenia zarówno dodatniego, jak i ujemnego momentu bezwładności. Unika się w ten sposób ograniczenia stosowania bębnów o dużych czy bardzo dużych średnicach w hamowniach dla pojazdów lekkich, o małych bezwładnościach mas wirujących. I w tym układzie, jak w poprzednim, wykorzystywane są dwa parametry: sygnały z prądniczki tachometrycznej oraz aktualna wartość momentu maszyny roboczej układu Ward-Leonarda. Sygnał z prądniczki jest przetwarzany analogicznie jak poprzednio, z tym że potencjometr P umożliwia uzyskanie prądu zarówno dodatniego, jak i ujemnego. Regulator i urządzenie sterownicze określają wartość prądu wzbudzenia maszyn prądu stałego.