Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 3024 CAT, CAT 3024C i CAT 3024CT z minikoparek, miniładowarek, maszyn budowlanych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 3024 CAT (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego). Uszczelniacz wału Perkins 3024 CAT dostępny
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins CAT 3024 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W celu utrzymania stałości współczynnika tłumienia pomimo zwiększania się wartości – konieczne jest zmniejszenie masy sejsmicznej. Jest to jednak możliwe tylko w pewnych granicach, gdyż masę trzeba dobierać z uwzględnieniem oporów. Powyższe rozważania pozwalają wyciągnąć wniosek, że stosowanie przyrządów sejsmicznych do określania dokładnego przebiegu zmienności opóźnienia podczas hamowania, a więc i do określenia okresów czasu trwania poszczególnych faz hamowania, nie jest celowe. Przyrządy takie umożliwiają wyznaczanie tylko przybliżonych wartości, nawet gdy dokładnie opracowuje się zapis z uwzględnieniem częstotliwości własnej i współczynnika tłumienia przyrządu. Najdokładniej można określić parametry ruchu hamowanego pojazdu za pomocą zestawu aparatury pomiarowej, mierzącej dane wielkości bezpośrednio w hamowanym pojeździe. Taki zestaw aparatury używany w Instytucie Pojazdów Politechniki Łódzkiej a wbudowany w samochodzie POLSKI FIAT 125P składa się z: tensometrycznego czujnika ciśnienia, tensometrycznego czujnika momentu tarcia, reedukacyjnego czujnika prędkości kątowej, piątego koła, mostka tensometrycznego, sześciopętlicowego oscylografu, manometru kontrolnego.