Uszczelki Perkins 4000 Series

Uszczelka głowicy, komplet uszczelek do silnika Perkins 4000 Series, Perkins 4006 Series, Perkins 4008 Series, Perkins 4012 Series, Perkins 4016 Series, który znalazł zastosowanie w agregatach prądotwórczych. Uszczelki Perkins 4000 Series dostępne od ręki.

Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawu uszczelek silnika Perkins 4000 Series posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Perkins 4000 Series:

  • Perkins 4006-23TAG1
  • Perkins 4006-23TAG2
  • Perkins 4006-23TAG2A
  • Perkins 4006-23TAG3
  • Perkins 4006-23TAG3A
  • Perkins 4006-TAG1
  • Perkins 4006-TAG2
  • Perkins 4006-TAG3
  • Perkins 4006-TEG
  • Perkins 4006-TESI
  • Perkins 4006-TG
  • Perkins 4006-TWG
  • Perkins 4006-TWG3
  • Perkins 4008-TESI
  • Perkins 4008-TAG
  • Perkins 4008-TAG1
  • Perkins 4008-TAG1A
  • Perkins 4008-TAG2
  • Perkins 4008-TAG2A
  • Perkins 4008-30TAG3
  • Perkins 4008-TWG2
  • Perkins 4012-TAG
  • Perkins 4012-TAG1
  • Perkins 4012-TAG2
  • Perkins 4012-TAG2A
  • Perkins 4012-46TAG2A
  • Perkins 4012-46TAG3A
  • Perkins 4012-46TAG0A
  • Perkins 4012-TEG
  • Perkins 4012-TEG2
  • Perkins 4012-TESI
  • Perkins 4012-TWG
  • Perkins 4012-TWG2
  • Perkins 4012-46TWG2A
  • Perkins 4012-46TWG3A
  • Perkins 4016-E61TRS
  • Perkins 4016-TAG
  • Perkins 4016-TAG1
  • Perkins 4016-TAG1A
  • Perkins 4016-TAG2
  • Perkins 4016-TAG2A
  • Perkins 4016-TEG
  • Perkins 4016-TEG1
  • Perkins 4016-TEG2
  • Perkins 4016-TESI
  • Perkins 4016-TWG
  • Perkins 4016-TWG2
  • Perkins 4016-61TRG2
  • Perkins 4016-61TRG3
  • Perkins 4016-61TRS2

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 4000 Series.

Czy wiesz że…

Doprowadzenie oleju do siłownika hydraulicznego spowoduje przesunięcie za pomocą dźwigni tarczy przesuwnej koła pasowego w stronę tarczy stałej tego koła. Pas zostanie wyciśnięty na większą średnicę czynną, wciągając się jednocześnie głębiej między tarcze dolnego koła, po ściśnięciu sprężyny dociskającej te tarcze. Obroty będą przyspieszone. Górny pas pracuje tu przy przełożeniu stałym. Układ tego typu był stosowany w kombajnach Vistula.