Części Perkins 402-05

W ofercie wszystkie części zamienne silnika Perkins 402D-05, Perkins 402C-05 o numerach seryjnych Perkins GG i Perkins HB. Części Perkins 402-05 dostępne od ręki.

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins 402D-05 takie jak: tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins 402D-05, 402C-05

Silnik Perkins 402D-05 jest najmniejszym silnikiem oferowanym przez Perkinsa. Rodzina silników z serii 400 nadal wyznacza nowe standardy. Silnik ten znalazł zastosowanie w budownictwie, zakresie budowy, rolnictwie, agregatach i sprężarkach.
Model 402D-05 to 2-cylindrowy silnik o pojemności 0,5 litra, który zapewnia imponującą wydajność przy niskich kosztach eksploatacji.

Części zamienne silnika Perkins 402D-05 z minikoparekSilniki Perkins 402D-05, Perkins 402C-05 z małych maszyn rolniczych, sprzętu ogrodowego, minikoparek, miniładowarek.

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 402D-05, Perkins 402C-05 serii 400D, oraz 400C dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 402-05 o numerach seryjnych Perkins GG i Perkins HB.

Części zamienne silnika Perkins 402-05 z miniładowarek

Czy wiesz że…

Ten stan obciążeń można odwzorować na stanowisku, na którym moment MH do piasty koła nie jest doprowadzony poprzez siły przyczepności występujące między ogumieniem i nawierzchnią, lecz poprzez sprzęgło ze sterowanym poślizgiem. W stoisku takim hamowane koło jest połączone z piastą, na której osadzone są masy wirujące, o momencie bezwładności. Masy wirujące mają bezwładność tak obliczoną, aby odwzorowywały bezwładność mas samochodu w ruchu postępowym, przypadających na jedno koło jezdne. Masy te są rozpędzane do prędkości kątowej odpowiadającej prędkości liniowej początku hamowania przez silnik elektryczny. W czasie rozpędzania mas wyłączone jest sprzęgło o sterowanym poślizgu. Jest ono tak sterowane, że jego poślizg jest uzależniony od wartości przenoszonego momentu. Charakter tej zmienności można modelować zgodnie ze zmiennością poślizgu koła jezdnego w funkcji rzeczywistej wartości współczynnika przyczepności ogumienia do nawierzchni. Otrzymuje się w ten sposób odwzorowanie rzeczywistego przebiegu hamowania ogumionego elastycznego koła, bowiem przebieg zmienności siły obwodowej na kole, a więc moment MH w funkcji poślizgu, jest podobny do przebiegu zmienności współczynnika przyczepności w funkcji poślizgu. Część mechaniczna opisanego stoiska jest znacznie prostsza niż stosowanych stoisk bębnowych. Zaletą są również stosunkowo niewielkie gabaryty. Trudność polega na uzyskaniu właściwej charakterystyki sprzęgła. Najlepiej do tego celu nadają się elektromagnetyczne sprzęgła proszkowe.