Uszczelki Perkins 403-07

Uszczelka głowicy, komplet uszczelek do silnika PERKINS 403-07 z małych maszyn rolniczych, sprzęcie ogrodowym, minikoparkach, miniładowarkach.

Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawu uszczelek silnika PERKINS 403.07 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Uszczelki głowicy Perkins 403-07, Perkins 403D-07, Perkins 403C-07 o numerach seryjnych Perkins GH i Perkins HD. Uszczelki Perkins 403-07 dostępne od ręki.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika PERKINS 403-07.

 

Czy wiesz że…

Na poślizg elastycznego koła składają się dwa zjawiska. Pierwsze to ruch względny stykających się ze sobą elementów powierzchni ogumienia i nawierzchni drogi. Jest to tale zwany poślizg rzeczywisty. Drugie zjawisko to wydłużanie się lub skracanie elementów ogumienia współpracujących z nawierzchnią na skutek rozciągania bądź ściskania siłą obwodową. Jest to tak zwany poślizg odkształceniowy. W czasie narastania momentu doprowadzonego do koła zwiększa się poślizg odkształceniowy, a równocześnie zwiększają się i rozprzestrzeniają częściowe poślizgi rzeczywiste pomiędzy elementami bieżnika opony i nawierzchnią. Równocześnie zwiększa się wartość współczynnika przyczepności, osiągając maksimum, gdy poślizgi rzeczywiste rozprzestrzenią się mniej więcej na ołowie powierzchni styku bieżnika z nawierzchnią. Dalsze zwiększanie momentu sprawia, że maleje współczynnik przyczepności i zmniejsza się również unoszona na podłoże siła obwodowa. Powoduje to ostatecznie zerwanie przyczepności, co przy przenoszonym momencie napędowym prowadzi do wirowania a przy prędkości liniowej osi koła równej zeru bądź do zablokowania koła przenoszonym momencie hamującym.