Głowica Perkins 403-11

Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe – PERKINS 403-11, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych.

Gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika PERKINS 403D.11 oraz 403C.11 z maszyn rolniczych, budowlanych.

Głowica Perkins 403-11, Perkins 403C-11, 403D-11 dostępna od ręki, z naszego magazynu.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Czy wiesz że…

Przy prędkościach obrotowych: przekraczających 500 obr/min problem właściwego smarowania zaczyna sprawiać trudności techniczne. Rozwiązuje: się je najczęściej przez doprowadzenie : do sprzęgła:, oleju pod ciśnieniem od wewnątrz przez kanał przewiercony w osi wału i promieniowe odprowadzenia od tego kanału. Smarowanie chłodzi płytki, rozgrzewające się podczas biegu jałowego (każde sprzęgło wielopłytkowe wykazuje w stanie wyłączonym tzw. moment szczątkowy, wynoszący – zależnie, od konstrukcji sprzęgła od 0,3 do 2,5% maksymalnego momentu przenoszonego) i podczas rozruchu sprzęgła. Niezależnie od tego smarowanie zmniejsza moment przenoszony przez sprzęgło, zwiększając jednocześnie różnicę między momentem przenoszonym a momentem rozruchowym. Momentem przenoszonym nazywa się maksymalny moment,- jaki po zaciśnięciu i unieruchomieniu się płytek względem siebie – może sprzęgło przenieść bez naruszenia spójności między płytkami. Moment rozruchowy, mniejszy od przenoszonego, jest to moment wywierany przez napędzającą połówkę sprzęgła ha połówkę napędzaną podczas rozruchu, gdy obie połówki obracają się względem siebie.