Części Perkins 403-17

Oferujemy części zamienne silnika Perkins 403-17, Perkins 403D-17, Perkins 403C-17 o numerach seryjnych Perkins GS i Perkins HM. Części Perkins 403-17 dostępne od ręki.

W asortymencie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do przemysłowego silnika Perkins 403-17 takie jak: zestawy uszczelek, tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins 403D-17, 403C-17

Seria Perkins 400 to obszerna rodzina silników o pojemności 0,5-2,2 litra. Wszystkie silniki 403 łączy wydajność i niskie koszty eksploatacji. Seria 400 to sprawdzona rodzina silników zaprojektowanych w celu uzyskania zoptymalizowanej wydajności i niezawodnej technologii odpowiedniej dla mniejszego sektora silników. Silniki Perkins 403-17 znalazły zastosowanie w  małych maszynach rolniczych, sprzęcie ogrodowym, minikoparkach, miniładowarkach.

Części zamienne silnika Perkins 403-17 z minikoparekNa miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Oprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 403D-17, Perkins 403C-17 serii 400D, oraz 400C dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 403-17, Perkins 403D-17, Perkins 403C-17 o numerach seryjnych Perkins GS i Perkins HM.

Części zamienne silnika Perkins 403D-17 z minikoparek

 

Czy wiesz że…

Większość hydraulicznych amortyzatorów samochodowych wyposaża się w zawory ograniczające siły tłumienia. Wskutek wzrostu ciśnienia cieczy roboczej powyżej określonej wartości zawory otwierają się ułatwiając przepływanie cieczy na drugą stronę tłoka. W związku z tym zmienia się kształt zarówno charakterystyki, jak i wykresu pracy amortyzatora. Począwszy od pewnej wartości siły tłumienia na charakterystykę amortyzatora z zamkniętymi zaworami nakłada się charakterystyka zaworów. W celu określenia stałej tłumienia stosuje się w praktyce przede wszystkim jeden ze sposobów wymienionych w punkcie trzecim, natomiast w celu obliczenia umownej stałej sprężystości – sposób wymieniony w odpowiednim punkcie pierwszym. Podczas długotrwałych badań amortyzatorów konieczne jest chłodzenie. Temperatury mierzy się termoparą, przytwierdzoną do płaszcza amortyzatora. Kawitacja i pienienie się cieczy roboczej mają istotny wpływ na pracę amortyzatora. Z tego powodu obserwacja cieczy roboczej podczas pracy amortyzatora może dać cenne wskazówki dotyczące prawidłowości konstrukcji. Obserwacje takie można przeprowadzić w amortyzatorze, którego płaszcz został wykonany z materiału przezroczystego, na przykład plexiglasu.