Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 800 Series, 804C, 804D, który możemy spotkać w maszynach rolniczych, budowlanych oraz przemyśle.
Uszczelniacz wału Perkins 800, 804C, 804D dostępny od ręki.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins 800 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Przykładowe modele silników Perkins 800, które obsługujemy:
- Perkins UE 804C-33
- Perkins UF 804C-33T
- Perkins UK 804D-33
- Perkins UL 804D-33T
- Perkins UM 804D-33TA
- Perkins 854E
- Perkins 854F
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins 800, 804 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Odrębne zagadnienie stanowią badania sprzęgieł hydraulicznych (ścisłej – hydrometrycznych). Typowym badaniem jest np. określenie wpływu sprzęgła hydraulicznego na charakterystykę silnika, czyli określenie charakterystyki zewnętrznej układu silnik-sprzęgło hydrauliczne. Do takich badań wykorzystuje się zwykle hamownie silnikowe. Hamownię do badania sprzęgła hydraulicznego wyposaża się zwykle w urządzenie do pomiaru temperatury czynnika roboczego w sprzęgle oraz w urządzenie do pomiaru poślizgów. Temperaturę można mierzyć w sposób najprostszy zatrzymując co pewien czas silnik i wprowadzając termometr lub termoparę do otworu w odpowiednio ukształtowanym korku. Ponieważ pojemność cieplna sprzęgła hydraulicznego jest znaczna,więc temperatura oleju po zatrzymaniu sprzęgła opada powoli i pomiar przeprowadzony w tak prosty sposób nie jest obarczony większym błędem. Ciągłą obserwację zmiany temperatury oleju umożliwiają termopary połączone z urządzeniem rejestracyjnym poprzez pierścienie ślizgowe.