Głowica silnika Perkins C1.1, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, maszynach budowlanych CAT. Głowica Perkins C1.1 CAT dostępna od ręki.
Wszystkie głowice do silnika Perkins C1.1 CAT dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika Perkins C1.1 CAT.
Oprócz głowicy do silnika Perkins C1.1 CAT sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Zakładając, że w chwili początkowej oś podłużna pojazdu jest równoległa do osi rzędnych układu odniesienia, a odkształcenia ogumienia (kąty znoszenia) mają wartości odpowiadające przenoszonym siłom bocznym (pomija się okres odkształcenia się ogumienia w czasie narastania siły bocznej). W przypadku zastosowania do badań dysz mocowanych do pojazdu, przez które jest wyrzucany strumień wody lub pary, interpretacja wyników badań jest analogiczna jak przy użyciu do tego celu silnika odrzutowego. Jednak samo przeprowadzenie badań jest bardziej kłopotliwe, bowiem konieczne jest umieszczenie w pojeździe lub w ciągnionej przez badany pojazd przyczepie agregatu, podającego do dyszy czynnik roboczy o odpowiednim ciśnieniu. Zarówno umieszczenie we wnętrzu pojazdu ciężkiego agregatu,jak i oddziaływanie sił od dyszla przyczepy może wpływać w sposób istotny na zachowanie się badanego samochodu. W niektórych ośrodkach są przeprowadzane badania stateczności dynamicznej samochodów na torach próbnych, wzdłuż których ustawione są dmuchawy, wytwarzające na pewnym odcinku toru boczne parcie powietrza.