Uszczelniacz wału Perkins C6.6 CAT

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins C6.6 CAT, z minikoparek, miniładowarek, maszyn budowlanych. Uszczelniacz wału Perkins C6.6 CAT dostępny od ręki.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins C6.6 CAT (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins CAT C6.6 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Użytkownik powinien poddać go zatem pierwszemu ładowaniu, tzw. formowaniu. Po napełnieniu akumulatora elektrolitem o przepisanej gęstości odstawia się akumulator na okres 2-4 godzin, aby umożliwić pełne nasiąknięcie płyt oraz ostygnięcie akumulatora, występuje bowiem przy tym podniesienie się temperatury elektrolitu (reakcja egzotermiczna). Pb ostygnięciu uzupełnia się elektrolit tak, aby poziom jego znajdował się 10+15 mm ponad górną krawędzią płyt i rozpoczyna ładowanie prądem stałym o natężeniu równym 0,05 Q2 (1/20 dwudziestogodzinnej pojemności). Procesu ładowania nie powinno się przerywać zwłaszcza w okresie pierwszych 48 godzin. Formowanie trwa 6075 godzin, tj. do momentu wystąpienia objawów pełnego na-ładowania, tzn. że w ciągu dwóch ostatnich godzin ładowania prądem o stałej wartości – napięcia na zaciskach ogniw i gęstość elektrolitu, po uwzględnieniu jego zmian temperatury, pozostają stałe, a ponadto występuje intensywne gazowanie na płytach obu biegunowości w ciągu najpóźniej trzech minut od ponownego włączenia napięcia ładowania po przerwie w ładowaniu trwającej 0,5 -r 1 godziny.