Części Perkins 103-07

Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne Perkins 103-07 serii 100 KL z małych maszyn rolniczych, sprzęcie ogrodowym, minikoparkach, miniładowarkach.

W ofercie naszego sklepu mogą Państwo znaleźć części zamienne do Perkins KL 103.07 takie jak: tłoki pierścienie, panewki, korbowody, rozruszniki, uszczelki głowicy, zestawy uszczelek, świece żarowe, końcówki wtryskiwaczy, cewki gaszenia , pompy wody, pompy paliwa, pompy oleju oraz wiele innych elementów składowych silnika.

Części zamienne Perkins 103-07 KL

Na miejscu prowadzimy też serwis silników Perkins oraz pozostałych jednostek napędowych różnych producentów. Specjalizujemy się w remontach, naprawach, regeneracji silników Perkins.

Części zamienne silnika Perkins 103-07 Kl z małych maszyn budowlanychOprócz części oryginalnych Perkins, oferujemy również wysokiej jakości zamienniki. Posiadamy części zamienne Perkins we wszystkich wersjach i odmianach. Części do Perkinsa to jeden z głównych elementów naszego asortymentu. Części Perkins 103-07 serii 100 KL dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Seria 100 to linia dwu-, trzy- i czterocylindrowych silników wysokoprężnych chłodzonych wodą, które zapewniają wysoką wydajność, niezawodność i trwałość, co zwiększa rentowność. Wśród najczystszych i najcichszych na rynku. Silniki Perkins KL są to małe silniki, można je spotkać w małych maszynach ogrodowych, minikoparkach, miniładowarkach, małym sprzęcie ogrodowym, rolniczym.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Perkins 103-07 serii KL.

 

Czy wiesz że…

Hamulce ciągnika Ursus C-385 można uruchamiać także w sposób mechaniczny, podciągając do góry dźwignię hamulca ręcznego. Dźwignię tę można przestawić ponownie w położenie pierwotne po Części zamienne silnika Perkins 103-07 z minikoparekuprzednim wciśnięciu umieszczonej na jej rękojeści zapadki. Dzięki współpracy dźwigni z zębatką nie wciśnięcie zapadła pozwala na utrzymanie dźwigni w położeniu podciągniętym, a więc na trwałe zahamowanie ciągnika (hamulec postojowy). Podciągnięcie dźwigni hamulca ręcznego ku górze powoduje obrót w prawo, dwóch dźwigni: osadzonej obrotowo na osi hamulca dźwigni dwuramiennej, połączonej jednocześnie cięgłem z układem dźwigniowym hamulca prawego, oraz jednoramiennej dźwigni prawej, zamocowanej na osi hamulca,która powoduje przekręcanie osi,a wraz z nią dźwigni jedno- ramiennej lewej – połączonej cięgłem z układem dźwigniowym lewego hamulca. W ten sposób ruch dźwigni ręcznej ku górze powoduje jednoczesne zahamowanie obu hamulców. Aby siły w cięgłach włączające oba hamulce były jednakowe, dźwignia ręczna połączona jest z ramionami dźwigni znajdujących się na osi hamulca za pośrednictwem wyrównywacza mechanicznego. Wyrównywacz składa się z linki i bloczka, zamocowanego obrotowo na dźwigni ręcznej. Możliwość obrotu bloczka pozwala na wyrównanie sił działających na ramiona poszczególnych dźwigni, dzięki czemu oba hamulce hamują jednakowo intensywnie.